poniedziałek, kwietnia 09, 2012

Wyszukiwania, wyszukiwania czyli słowa kluczowe.

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, kwietnia 09, 2012
Pomiędzy wielkanocnym śniadaniem, obiadem i czymś słodkim zapraszam Was na nowy post.
Potraktujcie go tak jak ja, z przymrużeniem oka, już dawno myślałam o tym, by podzielić się z Wami zaskakującymi, wywołującymi uśmiech na twarzy wynikami statystyk bloga :)

Statystyki bloga, to bardzo przydatna i ciekawa rzecz. Dziś chciałam się przyjrzeć słowom kluczowym, dzięki, którym trafiają na mój blog "dociekliwi" czytelnicy.
źródło:ofirmie.gratka.pl

MIEJSCE PIERWSZE:
Jared Leto -szczerze mówią jestem zaskoczona, o tym aktorze i wokaliście wspomniałam tylko raz, przy TAG-u o rankingu przystojniaków. A mimo to, post znalazł się w czołówce najbardziej popularnych, już teraz wiem dlaczego :)

MIEJSCE DRUGIE:
piękna twarz- eee pięknej twarzy raczej nie mam, ale zapewne chodzi o to, co zrobić by mieć piękna twarz...zależy co kto rozumie pod tymi słowami, u mnie można znaleźć jedynie przepisy na maseczki :)

MIEJSCE TRZECIE:
recenzja nektar do kąpieli luksja- tu chyba komentarz jest zbędny.

Poza tym w wyszukiwaniach pojawiły się jeszcze:
blond włosy, okrągła twarz, oczy niebieskie- o których raczej nie było mowy, zwłaszcza, że mam ciemne włosy,podłużna twarz i bardziej zielone niż niebieskie oczy :)
biżuteria sztuczna śmieszna- biżuterię sztuczną posiadam, lubię, nawet poświęciłam jej jeden z postów,  lubię oryginalne, kolorowe, wyraźne kolczyki i wisiorki  i teraz nareszcie jeszcze dowiedziałam się, że są śmieszne ...:)

Zaglądacie często w statystyki? Co zaskakuje Was najbardziej? :)

Przypominam o mini rozdaniu trwa tylko do jutra!

Udanego świętowania! Jutro zapraszam na recenzję produktu, który otrzymałam w wyniku współpracy.

3 komentarze:

Paryska88 on 9 kwietnia 2012 11:56 pisze...

Uwielbiam takie posty:)
Nie dziwię się, że Jared Leto przyciąga na Twojego bloga, przystojniak z niego:)))
Ja na razie nie mam nic ciekawego w statystykach.. może po jakimś czasie znajdą się jakieś ciekawe słówka.

sauria80world on 9 kwietnia 2012 12:56 pisze...

u mnie króluje w statystykach Lesław Żurek ;)

Madziak on 10 kwietnia 2012 23:29 pisze...

Bardzo fajna, dokładna recenzja! :)
Bardzo lubię produkty do włosów. Wszelkie odżywki, maski balsamy itp, fajnie się czytało! :)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos