poniedziałek, kwietnia 30, 2012

Zużycia i ulubieńcy kwietnia

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, kwietnia 30, 2012
Z racji tego, że dziś mamy ostatni dzień miesiąca już standardowo przychodzę do Was ze zużyciami, dodatkowo połączę je z moimi ulubieńcami.
Przechodząc od razu do rzeczy:

ULUBIEŃCY KWIETNIA:

Oliwka antycellulitowa Ziaja:
Za zapach i przyzwoite nawilżanie.

Woda toaletowa Yves Rocher: malina

Idealny zapach na ciepłe dni :)

Lakiery do paznokci:
 MIYO a szczególnie ten zielony Grape. Nie wiedziałam, że tak fajnie się prezentuje dopóki moja koleżanka z grupy Magda (pozdrawiam :) mam nadzieję, że przeczytasz ten post :)) nie miała go pewnego razu na paznokciach.

Mascara L'oreal :
 Jako jedna z niewielu mascar świetnie wydłuża i pogrubia moje rzęsy, z efektu jestem naprawdę zadowolona.

Maska serum Ava z serii White Skin:
Widać gołym okiem, że poprawił mi się stan  twarzy po kuracji tym produktem.Jest teraz bardziej gładka, nawilżona, przebarwienia są mniej widoczne.

Ulubieńców w tym miesiącu tylko pięciu, więc przechodzę do zużyć.

ZUŻYCIA KWIETNIA:

 Masło kawowe Joanna:
Zamiennik: oliwka antycellulitowa Ziaja

Serum maska Ava:

Zamiennik: narazie nie planuję używać niczego podobnego, efekty mnie zadowalają :)

Żel pod prysznic mango The Body Shop:



Zamiennik: żel pod prysznic Dove

My Secret puder transparentny sypki:
 Zamiennik: brak. nowe opakowanie tego samego pudru :)


I to byłoby na tyle, u mnie jak co miesiąc: zbyt wiele produktów nie ma, ale sukcesywnie wszystko zużywam i niedługo szykują się większe zakupy kosmetyczne.

A jak Wasz bilans w tym miesiącu? Co stało się Waszym niekwestionowanym ulubieńcem? ;)

10 komentarze:

Kamyczek on 30 kwietnia 2012 15:18 pisze...

lakiery śliczne:)

Dagusia on 30 kwietnia 2012 15:29 pisze...

ale lakiery cudne ♥

a co do tuszu pokaż na rzęsach ;p

Ja on 30 kwietnia 2012 15:39 pisze...

Masło kawowe Joanna mam i ten zapach smakowity :)

Zielone Serduszko on 30 kwietnia 2012 16:11 pisze...

Muszę wypróbować ten puder :)

Bordowe Szpilki on 30 kwietnia 2012 16:48 pisze...

uwielbiam produkty z Joanny:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

Przyjaciółka Rudej on 30 kwietnia 2012 16:51 pisze...

Malinę z Yves Rocher też uwielbiam, ale przeszkadza mi, że tak szybko się ulatnia..

Paubia on 30 kwietnia 2012 17:00 pisze...

Zainteresowałaś mnie tą maską ava ;)

zoila on 30 kwietnia 2012 17:41 pisze...

Piękne te lakiery MIYO :)

vejjs on 30 kwietnia 2012 21:35 pisze...

Nie widziałam tej oliwki, a chętnie bym spróbowała :P

chance on 2 maja 2012 18:43 pisze...

musze sie wybrac po lakiery i do Yves Rocher: :)
ciekawy blog , pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos