czwartek, kwietnia 26, 2012

TAG 11 questions

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, kwietnia 26, 2012
Zostałam otagowana przez Paubię, za co jej ślicznie dziękuję :)

Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

 1. Jakie masz wymagania wobec tuszu do rzęs?
 powinien wydłużać, pogrubiać i być ekstra czarny :)

2. Twój ulubiony kolor?
ostatnimi czasy zdecydowanie fuksja

3. Jaka jest Twoja pasja?
prawdziwej pasji raczej nie mam... ale lubię bardzo języki obce

4. Co jest Twoja inspiracją blogową?
nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie, jeśli chodzi o to co zdecydowało o założeniu bloga, to są  to zdecydowanie Wasze blogi i kanały na Youtube, po prostu któregoś dnia obudziłam się z myślą, że fajnie byłoby też coś takiego prowadzić

5. Ulubiona firma kosmetyczna?
Jednej ulubionej nie mam, z polskich na pewno wymienię Ziaję, z zagranicznych już od dawna jestem wierna Rossmannowskiej serii Babydream

6. Najgorszy bubel na jaki trafiłaś?
Naklejki zamiast lakieru z Essence, trzymały się jakąś godzinę :/

7.  Ulubiony wokalista?
Z mężczyzn wymienię zespół: Foster the people, z kobiet bardzo lubię Beyonce, Rihannę, Alicię Keys

8. Jakie jest Twoje marzenie?
Czuć się spełnioną, przede wszystkim po studiach, znaleźć satysfakcjonującą pracę i móc powiedzieć, że jestem szczęśliwa

9. Ulubiony zwierzak?
Zwierząt w domu nie mam, ale zawsze podobały mi się w ZOO świnki wietnamskie :)

10. Najmilsze wspomnienie z dzieciństwa?
Wyjazdy z babcią na wieś, koło fortuny na kole od maszyny rolniczej i skakanie na siano w stodole :)

11. O co najbardziej dbasz w swoim wyglądzie?
Zdecydowanie o twarz

TAGuje:

La vida es mi pasión
Kolorowy Pieprz
Dagusię
Karolę
anikową101

Pytania:
1.Jaki jest Twój ulubiony cytat z książki lub filmu?
2.Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
3. Najfajniejsza książka z dzieciństwa?
4.Który element biżuterii lubisz najbardziej?
5.Wolisz spodnie czy spódnice?
6.Co Cię najbardziej relaksuje?
7.Twój sprawdzony sposób na gorszy dzień?
8.Ulubiony zapach?
9.Najciekawsze miejsce w jakim byłaś?
10.Bez czego nie wyjdziesz z domu?
11.Film, który możesz śmiało polecić?

6 komentarze:

Zielone Serduszko on 26 kwietnia 2012 13:40 pisze...

Świnki wietnamskie są urocze! :)

Paubia on 26 kwietnia 2012 13:42 pisze...

Heh w dzieciństwie także bardzo lubiłam skakać na siano ;) I także lubię Forest the People ;)

anikowa101 on 26 kwietnia 2012 16:54 pisze...

Dziękuję za zaproszenie do TAGu :) Na pewno w wolnej chwili odpowiem :) Pozdrawiam!

unintendedgirl on 26 kwietnia 2012 17:20 pisze...

tez lubie foster the people:)

xkeylimex on 27 kwietnia 2012 07:28 pisze...

Świnki wietnamskie, o jak słodko... Ja mam koleżankę, która jest wielbicielką świń w ogóle- kiedyś kupiłam jej w prezencie świnkę, która zasilana była energią słoneczną i gibała się na boki xD

PureMorning on 27 kwietnia 2012 08:38 pisze...

Ciekawy TAG :))

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos