czwartek, stycznia 26, 2012

Biurko- czyli miejsce nauki, pracy i dowodzenia blogiem :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, stycznia 26, 2012
Tak jak wspomniałam wczoraj, przygotowałam dziś wpis o części mojego pokoju w której stoi biurko. Pamiętam, że kiedyś krążył o tym TAG, wtedy nie przyłączyłam się do zabawy, dziś to nadrabiam :)

tak prezentuje się mniej zagracona część biurka ( z lewej strony widać kawałek wieży, dalej stoi pokaźny monitor, router więc miejsca mało). Jak widzicie najbardziej po prawej stronie znajduje się pudełko z kosmetykami TBS na nim pokazywane ostatnio przeze mnie pudełeczko z biżuterią, a na szczycie puszka z kosmetykami kolorowymi. Zaraz obok stoją fiszki (które oczywiście miałam przerobuić, zaraz po ich kupieniu, a było to kilka dobrych miesięcy temu...) stoją bym o nich nie zapomniała.
Za fiszkowym pudełkiem zdjęcie mojego chłopaka. Przy lampce doniczka, pomalowana przeze mnie i przerobiona na pojemnik do przechowywania długopisów itd... powiesiłam sobie na nim również kolczyki, bo ze względu na ich długość, łatwo się plączą i niszczą.
Na biurko mam zawsze krem do rąk (tutaj Ziaja kokos) i moją odżywkę diamentowa siła z Wibo.
Widać jeszcze kubek z niedopitą kawą :) z moim ulubionym motywem: aniołami...

Tutaj zbliżenie na to, co znajduje się nad pudełeczkami: oczywiście anioły. Anioły zbieram: kupuje je sama, często dostaje, te tu widoczne są od mamy i siostry.

Jeszcze wyżej półka, a na niej świeczki, figurki i maskotki. Widać również plakat- fragment dzieła Rafaela.



To by było na tyle, tak właśnie to wygląda.
A może Wy też coś zbieracie? Moich aniołów nie przybywa już tak jak kiedyś (może na szczęście, bo gdzie bym to wszystko pomieściła), ale mam do nich naprawdę duży sentyment :)

9 komentarze:

Kolorowy Pieprz on 26 stycznia 2012 10:51 pisze...

aniołki:) przesliczne...

justychaaa on 26 stycznia 2012 12:44 pisze...

Hm... duuużo tych aniołków :) A miejsca rzeczywiście masz malutko :P

Anonimowy pisze...

Uwielbiam aniołeczki:)

Klaudia on 26 stycznia 2012 15:15 pisze...

Śliczna kolekcja:) Będę częściej tu wpadać:)

Unknown on 26 stycznia 2012 16:09 pisze...

taa ja zbieram kosemtyki najlepiej kolorowe ;]]] super te aniolki :)

Dusiołek on 26 stycznia 2012 19:01 pisze...

Anioooołki. Kiedyś też miałam kolekcję. Potrzebny był cały ich zastęp żeby mnie upilnować. Lubię zaglądać do kogoś. Podoba mi się sposób w jaki ludzie porządkują i segregują swoje rzeczy. Mam fioła na punkcie pudełeczek i koszyków. ;)

mintelegance89 on 26 stycznia 2012 19:23 pisze...

nie pamiętam kiedy miałam taki porządek na biurku jak Ty:P

sauria80world on 26 stycznia 2012 19:50 pisze...

słodko :) aniołki moja teściowa zbiera ;)

metronomy on 28 stycznia 2012 22:17 pisze...

super, super zapraszamy do siebie :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos