niedziela, stycznia 22, 2012

Perfumy close2you

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, stycznia 22, 2012
W rozdaniu organizowanym przez VedetteP udało mi się wygrać m.in 7 próbeczek tych perfum.
Dziś chciałabym się z Wami podzielić kilkoma informacjami na ich temat oraz moja opinią.

W zestawie znajduje się 5 zapachów dla kobiet i 2 dla mężczyzn.
Skupię się na tych dla kobiet, ponieważ męskie trafiły do mojego chłopaka. (mam jednak nadzieję, że jego mini recenzja, również w najbliższym czasie znajdzie się na blogu:))
*Wszystkie zdjęcia oraz informacje użyte w tym poście pochodzą ze strony http://www.close2you.pl/

*
INES:
Mocny orientalny zapach. Niezwykle wyrafinowany zapach dla kobiety dojrzałej, pewnej siebie i zdecydowanej.
Perfumy Ines o intrygującym i urzekającym zapachu, stworzone dla kobiety pragnącej osiągnąć sukces, pewnej siebie i zdecydowanej.

Przeznaczenie:
Dla nowoczesnej i eleganckiej kobiety, której zmysłowość i sukces uzupełniają się. *

MOJA OPINIA: Faktycznie Ines to zapach przeznaczony dla dojrzałej kobiety, orientalny, elegancki i zmysłowy. Raczej na wieczór.




*
LUNA:
Uwodzicielskie i zmysłowe perfumy Luna. Dla kobiet, które są oryginalne i niepowtarzalne.
Luna - perfumy  o owocowo-leśnym zapachu, który uwodzi i porywa - jest "magnetyczny",  hipnotyzuje jak pełnia księżyca.
Luna stworzona jest dla kobiet, które chcą być oryginalne i niepowtarzalne.


Zapach:
Zapach tajemniczy, zmienny i zaskakujący, który pobudza wyobraźnię.

Przeznaczenie:
Dla kobiety, która chce zwrócić na siebie uwagę,  nie pozwala o sobie zapomnieć. *

MOJA OPINIA: Zapach jest lekki i orzeźwiający . Kojarzy mi się z dynamiczną, pewną siebie kobietą. Faktycznie zmienny, kiedy wącham swój nadgarstek, za każdym razem pachnie inaczej :)




*
LEILA:
Świeży, kobiecy zapach.
Perfumy Leila o świeżych, kwiatowo - korzennych nutach stworzone zostały z myślą o kobietach  zmysłowych i subtelnych, które pragną podkreślić swoją kobiecość i wydobyć naturalne piękno

Zapach:
Leila to zapach podkreślający  kobiecość,  który pobudza i uwalnia zmysły.

Przeznaczenie:
Dla kobiet, które słuchają własnych  pragnień  - są świadome swoich  silnych  i słabych stron, śmiałych i uwodzicielskich. *

MOJA OPINIA: nie przepadam za korzennymi, bardzo orientalnymi zapachami, a Leila taka właśnie jest. Podoba mi się jednak strasznie buteleczka, uwielbiam takie z dyfuzorem :)





*


MIA:
Perfumy Mia o owocowo-kwiatowym zapachu stworzone są dla pewnej siebie kobiety, szukającej miłości i spełnienia. Idealny lekki zapach na lato.

Zapach:
Mia to zapach pogodnego letniego dnia - bukiet fantazji, oddania i szczęścia. Sprawia, że świat pięknieje.

Przeznaczenie:
Dla młodych kobiet, które są spontaniczne - jednocześnie słodki i świeży. *


MOJA OPINIA: Mia to mój ulubiony zapach, zdecydowanie! Lekki, słodki, owocowy. Idealny na codzień.



*

AMELIA:

Amelia to perfumy o świeżym błyskotliwym, kwiatowym i aromatycznym zapachu - podkreślające wewnętrzne piękno kobiety , uwalniające najskrytsze emocje.

Zapach:
Zapach o dwóch obliczach -  radosny a zarazem ciepły i otulający

Przeznaczenie:
Amelia jest dla aktywnych, nowoczesnych kobiet, pełnych pasji, które cenią wszystko, co niezwykłe i indywidualne. *

MOJA OPINIA:
Zdecydowanie kwiatowy zapach. Bardzo kobiecy. W zasadzie dla kobiety w każdym wieku.

Zdjęcia próbeczek:


Dodam jeszcze, że wszystkie zapachy są są stworzone przez Close2you tzn. nie są odpowiednikami innych, popularnych zapachów.
Próbeczki można zamówić sobie za darmo, trzeba tylko pokryć koszta wysyłki, które wynoszą 3,50. Uważam, że to bardzo fajne rozwiązanie, zwłaszcza, że perfumy nie są dostępne nigdzie indziej poza internetem.

Miałyście styczność z tymi zapachami? Który wydaje być najbardziej pasującym do Was? :)


5 komentarze:

Unknown on 22 stycznia 2012 12:55 pisze...

pierwsyz raz widzę te perfumy :)

Kasieńka ;) on 22 stycznia 2012 13:03 pisze...

Ja również pierwszy raz spotkałam się z tymi perfumami. Ale narobiłaś mi na nie ochoty :)

Kasieńka ;) on 22 stycznia 2012 13:05 pisze...

A co z ich trwałością? ;)

chodzpomalujmojswiat on 22 stycznia 2012 14:18 pisze...

standardowa- kilka godzin. nie ulatniają sie bardzo szybko, ale super trwałe też nie są :)

sauria80world on 22 stycznia 2012 17:37 pisze...

Leila wydaje się być super!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos