środa, stycznia 11, 2012

Pędzel do pudru For You Beauty

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, stycznia 11, 2012
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję nie kosmetyku, a dodatku bez którego nie wyobrażam już sobie swojego codziennego makijażu. Jest to pędzel do pudru For You Beauty.

Pędzel ten był moim pierwszym pędzlem w życiu. Kupiłam go kilka miesięcy temu w Rossmanie. Do tego czasu swój puder w kamieniu nakładałam gąbeczką, albo aplikatorem do niego dołączonym.

Jak na moje wymaganie (które w kwestii takich akcesorii do makijażu nie są zbyt wysokie) to naprawdę fajny i tani pędzel . Przede wszystkim nie wypada z niego włosie, jest miękki i na pewno nie podrażnia twarzy przy aplikacji. Dobrze się go myje, szybko schnie i wraca do swojego pierwotnego wyglądu.
Jego design jest prosty : przeźroczysta dość gruba rączka, dodatkowo można go bez problemu postawić.

Kosztuje ok 11-12 złotych w cenie regularniej, ale widziałam go ostatnio w promocji za 9.

Dziewczyny przepraszam Was, że znów zamieszczam zdjęcie z internetu (pochodzi ze strony uroda.com), ale kiedy przychodzę do domu jest ciemno i robienie ich mija się zupełnie z celem.
Jutro kończę szybko zajęcia, więc postaram się obfotografować wszytko co czeka na swoje recenzje :)

6 komentarze:

Anonimowy pisze...

Muszę zerknąć na niego:)
Mam jeden z tej firmy do cieni i jestem zadowolona:))

CoconutLime on 11 stycznia 2012 18:45 pisze...

Ja mam z FYB pędzel do różu, a jako że nie używam różu to stosuję go do bronzera ;D

babskimokiemprzykawie on 11 stycznia 2012 18:53 pisze...

Właśnie rozglądam się za nowym pędzlem do pudru, może skuszę się na ten ;)

Cosmetics my Addiction on 11 stycznia 2012 19:21 pisze...

póki co mój pędzel jest jeszcze w dobrej formie :) a ten widziałam parę razy i jakoś mnie nie skusił

Paulina on 12 stycznia 2012 14:52 pisze...

mam ten pędzel, i jestem z niego zadowolona :))

sauria80world on 12 stycznia 2012 19:37 pisze...

ja mojego EcoTools nie zamienię na nic! za to mam jeden pędzelek tej firmy do cieni :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos