wtorek, stycznia 24, 2012

Essence stay all day long-lasting concealer

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, stycznia 24, 2012
Kosmetyki Essence po prostu lubię. Są dobre a niedrogie. Kiedy skończyła mi się trójka korektorów z E. (była o nich osobna notka) znów zajrzałam do Natury by je kupić. Korektory owszem były, ale że lubię testować wszystko co nowe, zdecydowałam się na ten Stay All Day.

Zacznijmy od tego, że producent twierdzi iż nadaje się zarówno pod oczy jak i do maskowania niedoskonałości. To trochę dziwne jak dla mnie, bo albo jedno albo drugie.
Ale z racji tego, że nie mam cieni pod oczyma, nakładam go tam tylko czasem- naprawdę rzadko (jak bardzo sie nie wyśpię bądź jestem zmęczona) a tak służy mi jako tajna broń na niedoskonałości ;)

Dostępne są 2 kolory: 10 natural beige i 20 (chyba light beige, ale nie jestem pewna...)
Produktu jest 7ml i ma aplikator gąbeczkę. (nakładam więc go aplikatorem na twarz, a potem wklepuję palcami).

CO MI SIĘ W NIM PODOBA:

-dobrze radzi sobie z moimi niedoskonałościami, kryje je tak, że kilka dobrych godzin nie są zauważalne
-podoba mi się jego konsystencja
-kolor korektora stapia się z cerą
-raz nałożyłam go na całą twarz (zamiast podkładu, którego akurat nie miałam pod reką) i powiem, że poradził sobie naprawdę przyzwoicie

A CO MI SIĘ NIE PODOBA:
-obietnica producenta o tym, że korektor będzie utrzymywał się 16h, to tak jak dezodorant ma chronić przez 24h...
-na opakowaniu jest wzmianka, o tym, że korektor nadaje się pod oczy, ponieważ zawiera drobinki odbijające światło- niczego takiego nie zauważyłam
-efekt pod oczyma po nałożeniu korektora jest znikomy.. jakby go nie było

Reasumując: moje oczekiwania co do tuszowania niedoskonałości spełnia, tak więc nie są to pieniądze wyrzucone w błoto

kosztuje 10,99zł


10 komentarze:

zoila on 24 stycznia 2012 12:00 pisze...

U mnie się w miarę sprawdza pod oczami, ale wkurza mnie, ze ciemnieje

babskimokiemprzykawie on 24 stycznia 2012 13:26 pisze...

właśnie rozglądam się za jakimś tanim korektorem, może się skuszę na ten :)

Wera on 24 stycznia 2012 14:25 pisze...

dobrze wiedzieć

Unknown on 24 stycznia 2012 14:58 pisze...

ciekawe, u mnei swietnie z kryciem i siwetna trwaloscia soprawdzil sie MNY SuperStay 24

Anonimowy pisze...

O nie miałam muszę wypróbować:))

MELANIE on 24 stycznia 2012 17:34 pisze...

muszę wypróbować;)
Zapraszam;*

Butem po szlaku on 24 stycznia 2012 18:18 pisze...

Lubię korektory tego typu. ;)

Karola on 24 stycznia 2012 19:23 pisze...

Ciekawy ale boję się że nie poradzi sobie z moimi cieniami pod oczami:)

sauria80world on 24 stycznia 2012 19:25 pisze...

ciemny strasznie ;/ ja czaję się na Bell
p.s. zapraszam na konkurs walentynkowy

anikowa101 on 27 stycznia 2012 20:37 pisze...

Mam go i uważam, że jak za 10 zł jest całkiem, całkiem :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos