poniedziałek, stycznia 16, 2012

ROZDANIE u chodzpomalujmojswiat :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, stycznia 16, 2012
Od dziś do 14.02 będzie trwało rozdanie w którym nagrodą będzie kosmetyczna niespodzianka (uścislając dwie niespodzianki , ale o tym niżej) .
Oto zasady. Aby wziąć udział należy:
1.Być publicznym obserwatorem mojego bloga. (warunek konieczny!)
2.Można polubić mój  fanpage na Facebooku. (za polubienie +2 losy)
3..Dodać mnie do blogrolla (+1 los)
4.Dodać krótką informację o rozdaniu wraz ze zdjęciem (+1 los)

Dodatkowo należy dokończyć zdanie: Produkt kosmetyczny o którym marzę.....

Osoba, której odpowiedź będzie najbardziej ciekawa i kreatywna również otrzyma niespodziankę :)
Zgłaszać można się pod notką konkursową na moim blogu według podanego schematu:
Obserwuję jako:
Na Fanpagu Facebooka: (wystarczy podać inicjały, bądź stronę )
Mam Cię w blogrollu:
Link o rozdaniu do notki na blogu:
Produkt kosmetyczny o którym marzę.....


POWODZENIA :) Wyniki podam 15.02, przypominam, że wygrywają 2 osoby : jedna zostanie wylosowana, drugą wybiorę :)


Edytowałam trochę zasady, wiem, że nie wszystkie macie konta na Facebooku, więc nie chcę komuś automatycznie blokować możliwości wzięcia udziału.

52 komentarze:

Femme(Not)Fatale on 16 stycznia 2012 12:33 pisze...

Obserwuję jako: Femme(Not)Fatale
Na Fanpage: Agnieszka Sz.
Mam Cię w blogrollu: http://femmenotfatale.blogspot.com
Link o rozdaniu do notki na blogu: http://femmenotfatale.blogspot.com/p/rozdania.html
Produkt kosmetyczny o którym marzę: Marzy mi się krem do twarzy, który by mnie nie podrażnił i nie uczulił - ale to kwestia poszukiwań, dość indywidualna.
Marzę również o porządnym zestawie pędzli do makijażu, podkładzie dającym efekt photoshopa, który utrzymałby się u mnie 8h bez poprawek, tuszu, który zrobi mi z rzęs długie, podkręcone firanki..
Eh.. marzenia..

Ala Zielińska on 16 stycznia 2012 13:21 pisze...

ja marzę o wielu rzeczach xD..
fajny blog :**

Anonimowy pisze...

Chętnie bym się zgłosiła ale nie mam Fanpage:)
Ale odpowiem bo fajne pytanie:D
Produkt kosmetyczny o którym marzę to ........
Rozświetlacz z Maca jest to boski kosmetyk o pięknej poświacie cudownym pięknym rozświetleniu bla,bla,bla można by było o nim pisać dużo jak tylko go zobaczyłam (na blogu oczywiście bo moja mała mieścina nie jest na progi maca) od pierwszego wejrzenia się w nim zakochałam ale jest jedna maleńka wada mianowicie jest drogi jak na moją kieszeń ale poprzysięgłam sobie że kiedyś przyjdzie taki czas kiedy będzie będzie mój i tylko mój:D

Pikletka on 16 stycznia 2012 14:42 pisze...

po co są losy, skoro i tak najciekawsza odp. wygrywa?

chodzpomalujmojswiat on 16 stycznia 2012 14:58 pisze...

Są 2 wygrane: jedna z losowania a druga wybrana przeze mnie najciekawsza odp :)

chodzpomalujmojswiat on 16 stycznia 2012 14:59 pisze...

nie musisz mieć fanpage, wystarczy polubić mnie na facebooku :)

unintendedgirl on 16 stycznia 2012 16:00 pisze...

obserwuje jako unintendedgirl
na Fb jako Paulina.P
paulinapagacz@interia.eu

Produkt kosmetyczny o którym marzę to jakiś dobry kryjący podkład, który wreszcie będzie pasował do mojego jasnego odcienia skóry bo wszystkie sa za ciemne;)!najlepiej jeszcze żeby takowy był niedrogi;)

Cosmetics my Addiction on 16 stycznia 2012 20:20 pisze...

a jeżeli nie mam fb to nie mogę brać udziału?

chodzpomalujmojswiat on 16 stycznia 2012 21:52 pisze...

zmieniłam trochę zasady, bo faktycznie moze się tak zdarzyć, więc jak najbardziej możesz :)

babskimokiemprzykawie on 17 stycznia 2012 09:00 pisze...

To ja się w takim razie zgłaszam :)
Obserwuję jako: wewelika
Na Fanpagu Facebooka: NIE
Mam Cię w blogrollu: TAK wewelika.blogspot.com
Link o rozdaniu do notki na blogu: NIE
Produkt kosmetyczny o którym marzę..... idealny podkład, który by nie zapychał, matował na cały dzień i nie wymagał poprawek... eh marzenie ;)

Pikletka on 17 stycznia 2012 13:24 pisze...

obserwuje jako Pikletka
blogmara@vp.pl
na fb: Martyna K.
dodałam do blogrolla: pikletka.blogspot.com
kosmetyk o którym marzę to krem/ żel zwalczający za jednym razem wszystkie niedoskonałości :)

pesymistka13 on 17 stycznia 2012 15:45 pisze...

Obserwuję jako:pesymistka13
Na Fanpagu Facebooka: Renata M
Mam Cię w blogrollu:TAK - pesymistka13.blogspot.com
Link o rozdaniu do notki na blogu:TAK - http://pesymistka13.blogspot.com/2012/01/hilary-norman-pasierbice.html
Produkt kosmetyczny o którym marzę to perfumy o obłędnym zapachu, który doprowadzałby wszystkich facetów wokół do szaleństwa :):)

Marta^.^ on 17 stycznia 2012 16:06 pisze...

Obserwuję jako: Marta^.^
Na Facebooku lubie jako : Marta Paw..k
Mam Cię w blogrollu: http://naszblog1999.blogspot.com/
Link o rozdaniu do notki na blogu:
http://naszblog1999.blogspot.com/p/rozdania.html
Produkt kosmetyczny o którym marzę:
Marzy mi się zestaw cieni i pędzelków do malowania.:)

KOSMETASIA on 17 stycznia 2012 16:17 pisze...

Obserwuję jako: kosmetasia
Na Fanpagu Facebooka: Joanna Kosmetasia
Mam Cię w blogrollu: nie
Link o rozdaniu do notki na blogu: http://kosmetasia.blogspot.com/p/rozdania.html
Produkt kosmetyczny o którym marzę - zdecydowanie różowy beautyblender. Spędza mi sen z powiek, od dawna o nim marzę, ale niestety zawsze brakuje mi środków. Kiedy już się pojawią, wolę przeznaczyć je na coś innego, co będzie przydatniejsze, po czym znów żałuję, że go nie kupiłam. Chciałabym w końcu poczuć się jak po efekcie prawdziwego photoshopa :D

agnieszkazg on 17 stycznia 2012 17:05 pisze...

Obserwuję jako: agnieszkazg
Na Fanpagu Facebooka: A.I.
Produkt kosmetyczny o którym marzę - duża paleta cieni z Sephory :)

Cosmetics my Addiction on 17 stycznia 2012 17:07 pisze...

dziękuje to zgłoszę się :)
Obserwuję jako JealousJelly
Na Fanpagu Facebooka: NIE
Mam Cię w blogrollu: TAK
Link o rozdaniu do notki na blogu: http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/2011/11/rozdania.html
Produkt kosmetyczny o którym marzę to bikor ziemia egipska... To po prostu istne cudo! Od kiedy go zobaczyłam to zakochałam się w nim... Więc póki co odkładam na niego, może w wakacje uda się kupić :)

Kasieńka ;) on 17 stycznia 2012 19:18 pisze...

Obserwuję jako: Kasieńka ;)
Na Fanpagu Facebooka: Katarzyna J.
Mam Cię w blogrollu: NIE
Link o rozdaniu do notki na blogu: http://kosmetycznyzakatek.blogspot.com/2012/01/rozdanie-u-chodzpomalujmojswiat.html

Produkt kosmetyczny, o którym marzę to Kao Liese Designer, czyli japońskie specyfiki do układania włosów bez użycia lokówki, suszarki czy prostownicy. Podobno są świetne, ale drogie i trudno dostępne, niestety, jak na razie nie mogę sobie na nie pozwolić :)
Marzę także o czymś, co ostro potraktowałoby moje zaskórniki, żebym już nigdy nie musiała męczyć się z tymi paskudami!

Pozdrawiam :)

almitily on 18 stycznia 2012 00:27 pisze...

obserwuje jako almitily

Produkt kosmetyczny, o którym marzę to ciekawe cienie do oczu, inne, nowatorskie kolory :) jestem absolutną cieniomaniaczką!

Anonimowy pisze...

1.Obserwuję jako Klaudia Joanna Julia.
2.Lubię Cię na FB jako Klaudia Bałuszek
3.Mam bloga na innej witrynie, i mam Cię w linkach bocznych, jeśli potraktujesz to jako blogroll będzie mi miło [bo inaczej się tam nie da] :) Adres http://kabeblog.blox.pl a jeżeli nie, to nic się nie dzieje :)

Produkt kosmetyczny o którym marzę...
No ciężko by się zdecydować, przecież każda z nas ma wiele marzeń :) Kosmetyków tyle na rynku, że nie dają nam się zdecydować :> Jednak gdybym miała dokonać wyboru ostatecznego, padłoby na Paletkę Sleek'a. Nie mam jeszcze żadnej z tej firmy, a spotkałam się z bardzo pochlebnymi opiniami bloggerek na jej temat. Tym bardziej mnie intryguje i zaprasza do wypróbowania :> Mam nadzieję, że to marzenie kiedyś spełnię.

Pozdrawiam,
Klaudia

just be glamour on 18 stycznia 2012 17:16 pisze...

Obserwuję jako: klamera111
Na Fanpagu Facebooka: Weronika Sz.
Mam Cię w blogrollu: http://klamera111.blogspot.com/
Link o rozdaniu do notki na blogu: http://klamera111.blogspot.com/2012/01/stylizacja.html
Produkt kosmetyczny o którym marzę.....
Mam wiele produktów, które chciałabym mieć. Jeden z nich to błyszczyk z Diora Addict Plastic Gloss, ponieważ jest w pięknych kolorach. Zachwyca mnie także "opakowanie"- to w czym jest ten błyszczyk. Nie potrafię wyjaśnić, ale się po prostu w nim zakochałam. Drugą rzeczą, która także bardzo by mnie ucieszyła jest super wielka paleta z Sephora. Wiele kolorów cieni, róże, a nawet błyszczyki. Super okazja. Kolejnym kosmetykiem jest czerwona lub pomarańczowa szminka od Chanel, ponieważ nadaje ona kobiecości i szyku. Także marzę o cudownym słodkim perfumie Escada incredible me lub Escada pacific paradise. Próbowałam już tego perfumu i zapach jest nieziemski.

Unknown on 19 stycznia 2012 02:51 pisze...

Obserwuję jako: monica
Na Fanpagu Facebooka: M.H.
Mam Cię w blogrollu:http://agua-y-feugo.blogspot.com/
Link o rozdaniu do notki na blogu:brak
Produkt kosmetyczny o którym marzę to bronzer Hoola marki Benefit. Piękne, stylowe i charakterystyczne dla Benefit opakowanie, bronzer bez żadnych drobinek, pomarańczowych odcieni, idealna konsystencja. Cóż marzenie...na razie nie do spełnienia, bo ta cena :( W ogóle kosmetyki marki Benefit bardzo mi się podobają, świetna jakość zamknięta w piękne opakowania i oryginalnie nazwana (np. róż Hervana czy Sugarbomb) :) Taka ze mnie Benemaniaczka na odległość ;)

Jyyli on 19 stycznia 2012 15:20 pisze...

Obserwuję jako Jyyli
na FB lubię jako Julia-Klaudia A.
mail: jyylinka@gmail.com

Kosmetyk, o którym marzę, to rozświetlacz o idealnym kolorze i konsystencji, który sprawiłby, że kości policzkowe wyglądałyby jak zmrożone, tak, żebym mogła wyglądać jak Królowa Śniegu ;)

Pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

Obserwuję jako Quera
asiulkas26@interia.pl
notka: http://planet-quera.blogspot.com/p/rozdania-2.html
Na fb lubię jako Asia S.

Kosmetyk, o którym marzę to idealny korektor. Taki, który miałby identyczny odcień jak moja skóra, zakryłby wszystkie "niespodzianki" w postaci trądziku oraz cienie pod oczami, był w przyzwoitej cenie i nie znikał z twarzy do końca dnia.

Unknown on 21 stycznia 2012 11:55 pisze...

Obserwuję jako: tosiaczek666
Na Fanpagu Facebooka: Anita W.
Mam Cię w blogrollu: tosiakowo.pl
Link o rozdaniu do notki na blogu: http://toiowo-tosiakowo.blogspot.com/p/rozdania.html
Produkt kosmetyczny o którym marzę..... to szampon w kostce z Lusha :) Zawsze o nich marzyłam, ale cena niestety mnie strasznie odstrasza. Myślę, że moje włosy by się nie obraziły :)

ZajacKicak on 21 stycznia 2012 18:59 pisze...

Ja się zgłaszam :)
Obserwuję jako: ZajacKicak
Na Fanpagu Facebooka: Kasia D.
Mam Cię w blogrollu: NIE
Link o rozdaniu do notki na blogu: NIE
Produkt kosmetyczny o którym marzę to tusz który nie będzie się kruszyć, utrzymywać przez cały dzień, idealnie podkręci, pogrubi, wydłuży i da efekt sztucznych rzęs :) Cały czas go szukam :)
Pozdrawiam gorąco :)

Rozalia59 on 21 stycznia 2012 20:13 pisze...

Obserwuję jako: Joanna_26
Na Fanpagu Facebooka: Joanna B.

Produkt kosmetyczny o którym marzę?
Gdy powstanie to miłością dozgonną go obdarzę
Będzie to podkład, który pokryje niedoskonałości
Bo trądzikowe zmiany to już nie kłopot tylko młodości
Jestem już dojrzałą kobietą
Twarz powinna być moją zaletą
A tu trądzik mnie nie opuszcza, już sobie nie daję rady
Mam mnóstwo paskudnych zmian, te moje podskórne gady
Nic ich nie pokryje, próbowałam już wszystkiego
I ciągle czekam na premierę kosmetyku doskonałego.

Pozdrawiam :)

Bellitkaa on 23 stycznia 2012 21:23 pisze...

Obserwuję jako: Izabela
Na Fanpagu Facebooka: Izabela G.
Mam Cię w blogrollu: www.bellitkaa.blogspot.com
Link o rozdaniu do notki na blogu: http://bellitkaa.blogspot.com/p/rozdania.html
Produkt kosmetyczny o którym marzę?
Wiesz co, ja to w sumie nie mam takiego produktu, o którym bym śniła po nocach. Cieszę się i tak z tego wszystkiego co mam. Jedynie co mogę uwzględnić w te marzenia to już długi czas myślę o suchym olejku do ciała Nuxe z drobinkami, ale jakoś zawsze mi nie po drodze do niego ;)

Kolorowy Pieprz on 25 stycznia 2012 13:13 pisze...

Obserwuję jako: Kolorowy Pieprz
Mam Cię w blogrollu: kolorowypieprz.blogspot.com

Produkt kosmetyczny o którym marzę.....to cudowny krem, w kryształowej butelce, zmieniający kolor. Bedacy podkładem, cieniem i tuszem- wszystko za jednym zamachem. Jestem leń i kocham produkty 10 w 1:)

p.s. zapraszam na konkurs u mnie:)

aSHa on 25 stycznia 2012 16:44 pisze...

obserwuję jako aSHa
notka: http://cudmiodimalinka.blogspot.com/p/rozdania.html

Obecnie marzę o znalezieniu w końcu dobrego kremu matującego, ponieważ mam tłustą cerę i jak na razie szukam i szukam... Chciałabym aby nastał taki dzień, gdy cera cały dzień będzie wyglądać świeżo bez zbędnego błyszczenia się.

Alieneczka on 26 stycznia 2012 00:48 pisze...

Obserwuję jako: Alieneczka
Na Fanpagu Facebooka: Agnes E.
Mam Cię w blogrollu: nie
Link o rozdaniu do notki na blogu: nie
Produkt kosmetyczny o którym marzę..?
hmm nie mam takiego. Może nie marzę, ale potrzebuję rozświetlającego różu do twarzy :) idealnego dla brunetki :)

crysaliska on 26 stycznia 2012 09:33 pisze...

Obserwuję jako: crysaliska
Na Fanpagu Facebooka: Kamila K.
Mam Cię w blogrollu: nie
Link o rozdaniu do notki na blogu: http://crysaliskowy.blogspot.com/p/rozdania.html
Produkt kosmetyczny o którym marzę..... to krem idealny. Który dopasowuje się do faktycznego stanu mojej cery. Jest uniwersalny - na dzień, na noc, pod makijaż. Leczy ewentualne niespodzianki na mojej buzi, nie zapycha, nie podrażnia, nie uczula... Ech, szkoda, że jeszcze takiego nie znalazłam :/

anka on 26 stycznia 2012 11:22 pisze...

Obserwuję jako Anka
na fb jako Anna.B

produkt o którym marzę - wszelkie ciekawostki mile widziane :)

AdaiPaula on 28 stycznia 2012 12:38 pisze...

Obserwuje jako AdaiPaula
Na fb : Paulina Sz.
Produkt o którym marzę : Nie ma jednego. Jest wiele, wiele produktów, które chciałabym aby gościły stale w mojej kosmetyczce. Przedstawię takie 3. Pierwszą kosmetyczną zachcianką jest beautyblender - różowe jajeczko. Ma on wielu fanów, ale też 'antyfanów'. Na własnej skórze chciałabym się przekonać, czy faktycznie jest tak genialny, czy to tak naprawdę 'bubel'. Często podkład po prostu spływa mi z twarzy. Może różowe cudeńko pomogłoby mi w tym, oraz nie dawało efektu tzw. 'maski'. Drugą rzeczą są lakiery OPI. Lakiery, których teraz używam często odpryskują już po 2-3 dniach... Ciężko teraz dostać dobre lakiery, w niskich cenach. Trzecia sprawa to pędzle do makijażu - Sigma. Wiele blogerek, yourubowiczek je poleca. Patrzyłam na ich stronie produkty - wybrór mają niesamowity :) Gdybym miała składać zamówienie to chyba bym zbankrutowała xD Może pomogłyby mi zrobić perfekcyjny makijaż, abym podobała się sobie w 100%, ale każda kobieta jest piękna. :)
Pozdrawiam :)

Dusiołek on 28 stycznia 2012 15:28 pisze...

Obserwuję jako: Dusiołek
Na Fanpagu Facebooka: Basia A.
Mam Cię w blogrollu: tak dusiolek-makeup.blogspot.com
Link o rozdaniu do notki na blogu: nie
Produkt kosmetyczny o którym marzę: Jest ich naprawdę wiele. Jednak jedyną rzeczą o której skrycie marzę od dawien dawna jest czerwona pomadka marki Chanel. Wśród wielu kobiet uważany za wyznacznik elegancji i ekskluzywności. Według moich wyobrażeń ma sprawić, że każda jej posiadaczka staje się kobietą z klasą. Powoli dorastam do wyboru odpowiedniego koloru, bo trzeba umieć ją nosić.
Jest perfekcyjnym dopełnieniem makijażu i osobowości.

Klaudia Bytom on 28 stycznia 2012 16:17 pisze...

Obserwuję jako: yesiwantyouback
Na Fanpagu Facebooka: Klaudia B.
Mam Cię w blogrollu: www.yesiwantyouback.blogspot.com
Link o rozdaniu do notki na blogu: nie
Produkt kosmetyczny o którym marzę: Byłyby to tabletki, które maja wspaniałe właściwości, które zmieniają nasz wygląd lepiej niż wszystkie kosmetyki, nawet te najdroższe. Tabletkę nalezy brak wieczorem, a rano obudzimy się:
- z piękną, opaloną skórą,
- z idealnie gładką cerą bez wyprysków
- bez jakichkolwiek cieni pod oczami
- z przyciemnionymi rzęsami
- z pięknymi białym ząbkami
- oraz z ogromną energią do życia! co bowiem działa lepiej na nasze samopoczucie niż dobry wygląd? ;))
Regularne stosowanie tabletek wpłynie na zatrzymania owłosienia na ciele, omijając głowę.
I jeszcze jedna ważna informacja:
"Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu". :)))

camm on 28 stycznia 2012 20:37 pisze...

Obserwuję jako: KamiluŚkaa
Na Fanpagu Facebooka: Kamila T.
Mam Cię w blogrollu: Niestety nie
Link o rozdaniu do notki na blogu: Nie
Produkt kosmetyczny o którym marzę to:
krem, fluid, bronzer i podkład w jednym czyli takie 4w1
przydało bym mi się coś takiego, gdyż nie mam czasu nakładać wszystkiego po kolei. Od kosmetyku tego chciałabym aby: dopasowywał się do mojej karnacji, zawsze odzwierciedlał mój humor, był podkreśleniem mojego ubioru i aby sprawiał efekt pięknej, gładkiej jednolitej twarzy- bez dużego połysku. chciałabym też od tego kosmetyku aby był bardzo bardzo wydajny.. Najlepiej byłoby gdyby sprzedawano go w dużych beczkach. No i oczywiście jeżeli już w takich dużych beczkach to musiałby być w przyzwoitej cenie i do tego data ważności jakieś 10 lat! Najlepiej jeżeli w produkcie znajdowały się jakieś krople, które choć minimalnie będą poprawiać humor.
Jeżeli taki kosmetyk nie zostanie stworzony... sama zacznę nad nim prace ;]

Powodzenia dla was dziewczyny! ;)

Anonimowy pisze...

Obserwuję jako: Qlaudyiaa
Na Fanpagu Facebooka: Klaudia T.
Mam Cię w blogrollu: nie
Link o rozdaniu do notki na blogu: Nie
Produkt kosmetyczny o którym marzę to :
EGYPTISCHE ERDE ZIEMIA EGIPTU firmy BIKOR
Produkt ten to naturalna opalenizna w kremie .. ; )
Wzbogacony jest witaminami , olejkiem jojoba , masłem karite i filtrami przeciw promieniom UV które doskonale chronią przed słońcem . Pielęgnuje , nawilża i chroni skórę . ; )

Weronika on 29 stycznia 2012 22:00 pisze...

Obserwuję jako:Weronika P
Na Fanpagu Facebooka: nie
Mam Cię w blogrollu:nie
Link o rozdaniu do notki na blogu:nie
Produkt kosmetyczny o którym marzę.....
Z marzeniami jest tak,że często stawiamy im wysokie poprzeczki.To co kiedyś niedostępne, jak podbieranie mamie szminki, dziś skupia się na szukaniu okazji przez internet na całym świecie. Aktualnie choruję na kremy bb,czy inne ciekawostki azjatyckie.Co jutro wpadnie mi w oko,aż sie boję pomyśleć...Cóż,ale czy koniecznie musimy ze sobą walczyć?Kosmetyczne marzenia mogą się spełnić...:)

Zuzanna on 3 lutego 2012 23:19 pisze...

Obserwuję jako: Zusska
Na Fanpagu Facebooka: Zuzanna P.
Mam Cię w blogrollu: http://zusska.blogspot.com
Link o rozdaniu do notki na blogu: Nie ma
Produkt kosmetyczny o którym marzę to paleta Sleek. Niestety, zawsze znajdują się ważniejsze wydatki i jak na razie marzenie pozostaje niespełnione. Poza tym, jak ja, niezdecydowana młoda kobieta, mam wybrać jedną spośród tak wielu cudownych palet?! Wszystkie podobają mi się na swój sposób, każda daje możliwość wykonania innych, cudownych makijaży, dlatego wybór mnie przerasta. Bo co, jeśli okaże się, że jednak wolałabym inną? Ach, ciężkie życie, trudne wybory, gdy w swiecie kosmetycznym takie cuda. I co ja teraz mam począć? Postanowiłam czekać aż ktoś mi ją kupi w prezencie. Sam wybierze kolory i wtedy już nie będę miała prawa do narzekania(a może skoro jedna w prezencie, to 2. kupię sobie sama)?

Tinaaa on 5 lutego 2012 13:57 pisze...

Obs. jako: laleczka...
justyna9472@wp.pl
notka: http://the-fashion-and-you.blogspot.com/p/rozdania.html
Mam Cię w blogrollu
Polubiłam na FB : Justyna S.
Produkt kosmetyczny o którym marzę.....
Marzę o eyelinerze, takim który będzie miał lekko twardy pędzelek, żeby dobrze nałożyć kosmetyk. Najlepiej w odcieniu czarnym, ponieważ zawsze mogłabym go użyć. :)
Podoba mi się ten z Wibo. ;dd
Pozdrawiam.;**

Katarzyna on 5 lutego 2012 22:02 pisze...

Obserwuję jako Katarzyna
gogunia3@wp.pl

Produkt kosmetyczny o którym marzę, to taki,
Który zniweluje wszelkie stresu znaki :)

Drobne zmarszczki oraz cienie pod oczami
Będą już tylko dawnymi wspomnieniami!

Takie serum cudowne za małe pieniądze...
Spełniłoby moje kosmetyczne żądze! :)

anikowa101 on 6 lutego 2012 10:01 pisze...

Obserwuję jako: anikowa101
Na Fanpagu Facebooka: Anika Ś
Mam Cię w blogrollu: TAK [anikowa101.blogspot.com]
Produkt kosmetyczny, o którym marzę nie wiem czy istnieje... Marzy mi się krem, który nałożyłabym rano, a on wyrównałby koloryt mojej cery, zakrył wszelkie niedoskonałości, zmatowił, nawilżył. Dodatkowo żeby był on kuracją i by po tygodniu wszyscy "nieprzyjaciele" poszli precz z mojej twarzy. I oczywiście żeby taki kosmetyk nie kosztował za dużo. To takie moje małe kosmetyczne marzenie ;)

dzolls on 6 lutego 2012 11:41 pisze...

Obserwuję jako: dzolls
Na Fanpagu Facebooka: (kot ogrodnika (FB)
Mam Cię w blogrollu: strasznie szaleje, ale miałam, nie wiem, czy teraz nadal jest :( (kotogrodnika.blogspot.com)
Link o rozdaniu do notki na blogu: brak
Produkt kosmetyczny o którym marzę..... to taki jeden jedyny cień/kredka/coś do makijażu oka, którym zrobię wszystko, co w danym momencie potrzebuję i chcę: żeby można go było nałożyć na oko, a on dopasowałby się do mojego nastroju, podrasowałby mój wygląd w dzień paszteta, nie przytłumiłby w dzień chwały, przykuwałby zalotnie oko na wyjście na podryw i delikatnie podkreślał na oficjalne wyjścia. Forma? Taka, którą nie sposób zrobić sobie krzywdę, cień, który nawet przy nieporęcznym i całkowicie ciamajdowatym użytkowaniu zawsze pięknie wychodzi na powiece :) Kolor? Zapewne fiolet, bo fiolety pięknie grają z zielenią oczu. Czy takie mazidło do oczu istnieje? ;)

Pozdrawiam!

Madziallenka on 7 lutego 2012 21:39 pisze...

Obserwuję jako: Madziallenka
Na Fanpagu Facebooka: Magdalena B.
Mam Cię w blogrollu: nie
Link o rozdaniu do notki na blogu: nie
Produkt kosmetyczny o którym marzę
I mój umysł o nim myśleć mi wciąż każe
To pomadka od chanel czerwona
Ma skóra nigdy nie była nią skażona
Lecz marzę o niej we dnie i w nocy
Już nie wiem co robić gdzie szukać pomocy
Zachorowałam na nią jak tylko ją w Sephorze ujrzałam
I od pory tamtej spokojnie jednej nocy nie spałam
Moja Ci ona! Krzyczą me usta
Z nią na mych ustach byłaby rozpusta
koloru głębokiej czerwieni
Bo taki kolor w mej wyobraźni się mieni
I męczy mnie ta choroba zwana marzeniem
Czekam z upragnieniem na jej wyleczenie
Lek ogólnie dostępny, doustnie przyjmowany
W puzdereczko jakże piękne stoi w sklepie przybrany
Wnet by mnie uleczył z mych dolegliwości
Które przyprawiają męża mego o słabości
Ogólne roztargnienie, wzrok wiecznie rozmarzony
Mąż chodzi przeze mnie trochę niedożywiony
Obiady przypalam, płoną me wypieki
Zupy wygotowane i zwęglone steki
A ja wciąż wspominam jej dotyk w drogerii
Jej odcień tak głęboki i dla mnie odpowiedni
I konsystencję idealną dla tego kosmetyku
Zalety wymieniać mogłabym bez liku
Więc jak sam widzisz chora jestem na marzenie
Puki go nie spełnię czeka mnie dręczenie
Siebie i męża i wszystkich co potrawy me spożywają
Lub bezpośrednią styczność na co dzień ze mną mają
Bom roztargniona i rozmarzona wielce
Pozdrawiam.
Kobieta w kosmetycznej udręce.

Magda on 9 lutego 2012 17:16 pisze...

Obserwuje jako Magda.
Mój email: madelaine89@o2.pl
Produkt kosmetyczny o którym marzę to dobry podkład nie dający efektu maski:) Do tego marzę o eyelinerze Bobbi Brown i różu od Niej:)

PannaNieidealna on 14 lutego 2012 14:30 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
PannaNieidealna on 14 lutego 2012 14:31 pisze...

Obserwuję jako: PannaNieidealna
Mój e-mail: kaki94@poczta.onet.pl
Mam Cię w blogrollu: NIE
Link o rozdaniu do notki na blogu: NIE
Produkt kosmetyczny o którym marzę to fluid idealnie dopasowany do mojej cery.
Marzy mi się, aby po jego nałożeniu wypryski stały się niewidzialne, wągry i rozszerzone pory w magiczny sposób - nieuchwytne dla ludzkiego oka, a cienie pod oczami zlały się z odcieniem mojej twarzy.. Ehh.. poezja.. ;D
Szkoda tylko.. że odpowiedniego podkładu dla mnie jeszcze nie wyprodukowali, a jeżeli tak to z pewnością kosztuje krocie.. Trudno.
Ale pomarzyć można.. a o to właśnie chodziło w pytaniu.. ;)
Pozdrawiam. ;D

ibberon on 14 lutego 2012 17:57 pisze...

Obserwuję jako: ibberon
Na Fanpagu Facebooka: IM
Produkt kosmetyczny o którym marzę musi spełniać wszystkie kryteria idealnego kosmetyku. Mam nadzieję, że wkrótce taki znajdę :)

Miss Cosmo on 14 lutego 2012 20:29 pisze...

Obserwuję jako: miss cosmo15
Na fanpage'u: D.G
blogroll:Mam cię na blogrollu
Notka: http://miss-cosmo15.blogspot.com/
Marzę o kosmetyku:Najbardziej marzę o jasnym podkładzie, gdyż moja cera jest niemal przezroczysta. I coś na moją atopowa skórę, gdyż wszędzie się łuszczy i jest bardzo sucha, czasem nawet opada płatkami. Nie pomaga jej nawilżanie.

sauria80world on 14 lutego 2012 20:48 pisze...

Obserwuję jako sauria80
Na Fanpagu Facebooka: sauria80world
Mam Cię w blogrollu: TAK
http://sauria80world.blogspot.com/

Produkt kosmetyczny o którym marzę? Podkład idealny, który idealnie stopił by się z moją cerą, nadał jej młodzieńczego blasku i krył wszelkie niedoskonałości :)

nowicjuszka on 14 lutego 2012 21:55 pisze...

Obserwuję jako: nowicjuszka
Mam Cię w blogrollu: http://kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/
Link o rozdaniu do notki na blogu: nie mam notki o rozdaniu, ale jest info na pasku bocznym
Produkt kosmetyczny o którym marzę: Serdecznie państwa zapraszamy na naszym pokazie "Rzeczy codziennych i niecodziennych". Pierwszą rzeczą, którą chcemy dzisiaj pokazać jest maska, którą się nakłada na chwilę na twarz (wcześniej się wybiera różne ustawienia, czyli kolor cienia do powiek, tuszu, itd...), po kilku sekundach zdejmujemy i mamy gotowy makijaż. I drugim takim produktem z tej serii jest skafander na całe ciało. Tu z kolei możemy wybrać czy chcemy zrobić peeling ciała, czy tylko nałożyc balsam, oliwkę itp. W naszej firmie trwają przygotowania nad produktem do włosów i do manicure'u. Wiadomości o tym już wkrótce! :)

gosiak13 on 14 lutego 2012 22:44 pisze...

Obserwuję jako: gosiak13
Na Fanpagu Facebooka: -
Mam Cię w blogrollu: -
Link o rozdaniu do notki na blogu: -
Produkt kosmetyczny o którym marzę.. hmm. nie wiem, czy to również można do tego zaliczyć, ale bardzo, bardzo chciałabym zdobyć blaszki i stempelki z konada, aby poznać nowe techniki robienia manicure.

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos