niedziela, stycznia 08, 2012

Puma Flowing women

Autor: chodzpomalujmojswiat o niedziela, stycznia 08, 2012
Zapach ten polubiłam już bardzo bardzo dawno. Pamiętam byłam wtedy w liceum , albo nawet w gimnazjum. We Wrocławiu była jeszcze Galeria Centrum i to w niej zawsze kupowałam swój dezodorant perfumowany Puma Flowing.
A zapach pozostał w mojej głowie do teraz i kiedy w konkursie na Facebooku wygrałam bon do Empik.com postanowiłam wybrac sobie jakieś perfumy. Kiedy ujrzałam, że jest mają zapachy od Pumy od razu wiedziałam co zamówię :) Tym razem nie jest to już dezodorant perfumowany a woda.

Informacje o produkcie pochodzą ze strony dolce.pl

Nuty zapachowe

Nuty głowy: mandarynka, maliny, frezja.
Nuty serca: fiołek, irys.
Baza: drewno sandałowe.

Opis

Puma Flowing Woman - koktail, który czeka, aby znaleźć się na Twojej skórze. Kwiatowo - owocowo - ambrowy. Połącz zapach ze stylem. Czysty i prosty flakon, jak magnes przyciąga wzrok... w łazience.

Ciężko jest opisywać zapachy, ale spróbuję...Puma Flowing jest owocowo-kwiatowa bardzo energetyzująca (dla mnie jest to bardzo optymistyczny zapach! jeśli tak można powiedzieć :)) . Raczej nadaje się na dzień. I zdecydowanie kojarzy mi się z latem, albo ciepłą, słoneczną wiosną.
Co do trwałości, wiadomo jest to woda toaletowa, więc jest z tym średnio, ale po kilku godzinach jest jeszcze wyczuwalna .


W Empik com za 30ml trzeba zapłacić ok 50zł.
A Wy macie zapachy, które podobają się Wam już kilka dobrych lat i czasem do nich wracacie? :)

9 komentarze:

procentova on 8 stycznia 2012 10:22 pisze...

Tak, mam taki zapach do którego chętnie wracam :)
To jest woda perfumowana Percive z Avonu :)
Kocham jej zapach :)

Anonimowy pisze...

Jak kupowałam prezenty na gwiazdkę to go wąchałam
zapach też mi się spodobał:)
I jeszcze ma fajną buteleczkę:D

zoila on 8 stycznia 2012 11:46 pisze...

Średnio lubię ten zapach, niby jest dla młodych osób, a jakiś taki za słodki i zbyt oblepiający

anikowa101 on 8 stycznia 2012 12:10 pisze...

Ja lubię ten zapach zarówno w damskim wydaniu jak i w męskim.
Mam swoje ulubione perfumy. Rzadko kiedy mam wrażenie, że zapach do mnie pasuje. Co do perfum jestem wybredna. Niestety są one drogie ;/

Anonimowy pisze...

ja uwielbiam Naomi i Escady;)

chodzpomalujmojswiat on 8 stycznia 2012 13:03 pisze...

anikowa101- mi właśnie też bardzo podoba się męska Puma Flowing dlatego ma ją mój chłopak :) sama wybierałam i bałam się trochę czy mu się spodoba (bo on jednak mówi prosto z mostu co i jak :)), ale jest zadowolony. może uda mi się go zmusić do recenzji tutaj :)

Anonimowy pisze...

muszę sobie powąchać :)
ale masz tu fajne żywe kolorki szablonu, super :))

Paula on 8 stycznia 2012 22:16 pisze...

miałam je i bardzo je lubiłam:)
jeżeli masz ochotę zachęcam do wzięcia udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

Beauty Wizaż on 12 stycznia 2012 18:38 pisze...

lubiłam ten zapach, bardzo lekki :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos