piątek, stycznia 13, 2012

Niewielkie zakupy z Natury + ulubiony ostatnio manicure

Autor: chodzpomalujmojswiat o piątek, stycznia 13, 2012
Od razu bardzo przepraszam za te paskudne, ciemne a na dodatek niewyraźne zdjęcia, ale pogoda jest dzisiaj straszna: pada deszcz na przemian ze śniegiem jest ciemno i ponuro :(  (właśnie mam za oknem śnieżno-gradową nawałnicę....) Chciałam pokazać Wam mój ulubiony ostatnio manicure, o którym wspominałam we wczorajszej notce:


Tak prezentują się moje paznokcie na 3 dzień (wybaczcie widac już powoli, że lakier odpryskuje). Użyłam lakiery MIYO no 21 VIOLET (strasznie lubię te ich lakiery są niedrogie, bardzo szybko schną, mają świetne kolory i utrzymują się na moich paznokciach 3-4 dni, a to już całkiem sporo...) oraz na palec serdeczny nałożyłam brokatowy glitter Essence i  jest to numer 72 Time for romance. To bordowo-różowo mieniące się mniejsze i większe drobinki. Poniżej zdjęcie obu lakierów.
Ja jeśli maluje sobie paznokcie na codzień, nie przepadam by za efektem brokatu na każdym z nich. Dlatego najczęściej nakładam tylko na jeden panokieć u każdej ręki. Wydaje mi się, że efekt jest wtedy delikatny a zarazem ciekawy. Natomiast jeśli idę na jakąś imprezę czy inne wyjście, wtedy lubię poszaleć :)

Na koniec mam dla Was zdjęcie moich  małych zakupów z Natury: zmywacz do paznokci Sensique (już druga butelka, pisałam o nim jakiś czas temu, błyszczyk Essence, korektor Essence (kiedy go trochę poużywam na pewno dodam recenzję i maska z Ziai regenerująca (chociaż miałam kupić tą anti-stress ale nie było, zajrzę przy najbliższej okazji do Rossmanna i tam na pewno zakupię)
A teraz zabieram się za przeglądanie Waszych blogów a potem zabieram za naukę. Miłego dnia!

11 komentarze:

Wera on 13 stycznia 2012 14:15 pisze...

fajne zakupy, lakier ładny

sia on 13 stycznia 2012 14:39 pisze...

piękne mani :) muszę w końcu kupić Time for romance

Anonimowy pisze...

Super kolor lakieru:)

Cosmetics my Addiction on 13 stycznia 2012 16:11 pisze...

też lubię tę maseczkę z ziaji :) Lakier miyo mi nie podchodzi, ale brokatowy essence ślicznie wygląda... ciekawe jak na innym kolorze się prezentuje :)

zoila on 13 stycznia 2012 16:17 pisze...

Piękny kolor lakieru z MIYO

mala9mi on 13 stycznia 2012 16:21 pisze...

Bardzo fajny mani:)
Ja używam tych brokatowych lakierów, żeby przykryć manikiur nie pierwszej już świeżości np ze startymi końcówkami.Jak nie chce mi się malować od nowa, kładę brokat na wszystkie i spokojnie można nosić kilka dni dłużej:)

martynkaczarna on 13 stycznia 2012 17:01 pisze...

a co to są te kupony miłości? ;> pierwsze słyszę :))

lakier z essence <3

chodzpomalujmojswiat on 13 stycznia 2012 17:12 pisze...

http://za-wysoko.blogspot.com/2011/09/o-kuponach-miosci-czyli-mae-diy.html odsyłam tutaj :)

Taml on 13 stycznia 2012 17:14 pisze...

świetnie wygląda, też lubię malować tak pazurki;)

mintelegance89 on 13 stycznia 2012 19:44 pisze...

lubię te maseczki z Ziajki:)

Agusiak747 on 13 stycznia 2012 19:59 pisze...

Ładniutki kolor!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos