czwartek, stycznia 19, 2012

KURACJA CEL: ZDROWE WŁOSY I PAZNOKCIE :)

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, stycznia 19, 2012


Jak wiadomo jesień i zima nie sprzyjają naszym włosom i paznokciom. Kilka tygodni temu skończyłam swoje opakowanie Skrzypu polnego, a że efektów nie chcę zaprzepaścić tym razem zdecydowałam się na SKRZYPOVITĘ 1 raz dziennie.
Nie ukrywam, że zachęciła mnie promocja w SuperPharm za 2 opakowania (po 50tabletek) trzeba zapłacić 25,99zł. To ponad 3miesięczna kuracja, dlatego uważam, że naprawdę się opłacało.

Suplement ten oprócz skrzypu zawiera również: Biotynę, Witaminę :B6,A,C, Tiaminę, Ryboflawinę, Kwas Pantotenowy, Cynk, Ekstrakt z ziela pokrzywy, PABA, L-metioninę.

Z opakowania możemy się dowiedzieć iż L-metionina to aminokwas niezbędny w procesie syntezy białek. Wraz z L-cysteiną stanowi składnik budulcowy włosa.
PABA natomiast to kwas para-aminobenzoesowy, który niweluje oznaki wczesnego starzenia, a także koryguje niedobory barwnika we włosach i skórze.

Nie oczekuję cudów, wystarczy tylko że stan moich włosów nie pogorszy się. Głównie chodzi mi o to by nie wypadały tak, jak kiedyś. A paznokcie nie rozdwajały się i nie łamały.




Wczoraj w terminie zero udało mi się zdać egzamin, dziś tylko czeka mnie jedno zaliczenie i doczekałam się krótkich ferii (UWr jak nikt inny przez Euro nie dał nam prawdziwych ferii w tym roku :( ). W trakcie przerwy zabieram się w końcu za swoją pracę mgr....

5 komentarze:

sia on 19 stycznia 2012 20:44 pisze...

też muszę się w jakiś suplement zaopatrzyć

sauria80world on 19 stycznia 2012 20:44 pisze...

u mnie też akcja regeneracja :)

snow on 19 stycznia 2012 20:56 pisze...

powodzenia :)

Lady In Purplee on 20 stycznia 2012 01:22 pisze...

Mi ona nie pomogła, teraz łykam Vitapil i jestem bardzo zadowolona :)

Kasieńka ;) on 21 stycznia 2012 16:09 pisze...

Mnie również Skrzypovita nie pomogła. Sięgnęłam po nią, kiedy intensywnie wypadały mi włosy - niestety, tabletki nie przyniosły żadnych rezultatów. Ale może dla Ciebie będą odpowiednie. :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos