czwartek, stycznia 05, 2012

Wyprzedażowe łowy dodatkowe.

Autor: chodzpomalujmojswiat o czwartek, stycznia 05, 2012
Dziewczyny z góry przepraszam za takie ciemne zdjęcia, ale dzisiejsza pogoda była anty do robienia fotek...

Dzisiaj postanowiłam dodać jeszcze jedną notkę, bo chyba najszybciej w poniedziałek pojawi się tu coś nowego. Czeka mnie sporo nauki i 2 dni w pracy.
Chciałam pokazać Wam co udało mi się upolować do tej pory na wyprzedażach. Powiem szczerze, oprócz dodatków, w moje ręce wpadły tylko dwie basicowe bluzeczki z długim rękawem. Jakoś w tym roku nie ma na czym zawiesić oka...

Kupiłam sobie kolczyki pierścionek-kopertę w Housie. Za sówki zapłaciłam 6,99 (i chociaż z jednego kolczyka odpadły mi już kilka tych łańcuszków, to strasznie mi sie podobają, swoja premierę miały w Sylwestra.), za pierścionek 4,99 uważam, że jest uroczy :)

Kolejna rzecz widoczna na zdjęciach to zegarek - wisiorek, pochodzi również z Housa, ale nie jest on moim łupem wyprzedażowym tylko prezentem na gwiazdkę. Jestem nim kompletnie zauroczona i noszę kiedy tylko się da :)


W Stradivariusie kupiłam jedynie dwie plecione opaski, bardzo lubię takie ozdoby na włosy, bo nie dość, że fajnie wyglądają, to jednocześnie utrzymują fryzurę w ładzie :)
Dwie  kosztowały mnie 9,99 była jeszcze inna wersja kolorystyczna, jak dobrze pamiętam róż i fiolet.

I to będzie na tyle. A Wy upolowałyście coś ciekawego na wyprzedażach? :)

Zapraszam Was do polubienia mnie na Facebooku- wystarczy że klikniecie "Lubię to!" w boxie po prawej stronie. Już niedługo planuję konkurs, dlatego śledźcie Fanpage na bieżąco!

16 komentarze:

Let's Talk Beauty on 5 stycznia 2012 20:31 pisze...

zegarek jest przepiękny!

anikowa101 on 5 stycznia 2012 20:46 pisze...

Wszystkie dodatki extra!

babskimokiemprzykawie on 5 stycznia 2012 20:51 pisze...

sówki rewelacyjne! :)

Dorota on 5 stycznia 2012 21:15 pisze...

Świetne zdobycze!

sypa on 5 stycznia 2012 21:20 pisze...

sówki <3

uppmake on 5 stycznia 2012 22:26 pisze...

mmm.... wprzedaże są extra! a zdobycze wspaniałe

Zapraszam na moje rozdanie:
http://myministyle.blogspot.com/2011/12/sylwestrowe-rozdanie-new-year-giveaway.html

almitily on 5 stycznia 2012 23:24 pisze...

strasznie mi się podobają takie opaski na gumce, ale z moich wlosow zawsze zjeżdżają i non stop musze je poprawiac :( masz na nie jakis sposob?:)

procentova on 6 stycznia 2012 09:41 pisze...

Świetne dodatki ! :)

chodzpomalujmojswiat on 6 stycznia 2012 09:47 pisze...

almitly - ja przypinam wtedy wsuwkami z dwóch stron ( przy karku) i jakoś nie zjeżdżają, a te są dość wąskie i bardzo dobrze trzymają się na włosach (jak założyłam pierwszy raz to od tego ściśnięcia bolała mnie głowa)

Kasieńka ;) on 6 stycznia 2012 10:37 pisze...

Piękny zegarek, fajne opaski i sówki :) Bardzo fajną fryzurą, którą można zrobić wykorzystując takie opaski (najlepiej podwójne) jest messy bun :)

Pozdrawiam i zapraszam na mojego nowego bloga: http://kosmetycznyzakatek.blogspot.com/

enamour on 6 stycznia 2012 11:44 pisze...

Bardzo fajne zakupy! Zegarek rewelacyjny. ;)

Klaudia Bytom on 6 stycznia 2012 11:57 pisze...

pierścionek wydaje się być śliczny! :)

Cosmetics my Addiction on 6 stycznia 2012 12:10 pisze...

Uwielbiam motyw z sówkami :)

w wolnej chwili zapraszam na mój blog:)
http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/

Kasieńka ;) on 6 stycznia 2012 17:35 pisze...

Dziękuję za dodanie mojego bloga do obserwowanych! :)

Pozdrawiam, Kasia.

almitily on 6 stycznia 2012 21:44 pisze...

chyba też zaczne przypinać je wsuwkami :) dzieki

Anonimowy pisze...

widziałam ten naszyjnik zegarek w sklepie- piękny i strasznie podoba mi się ten pierścionek;) chyba będę musiała wybrać się do housa ;p

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos