wtorek, stycznia 03, 2012

Najlepsi z najlepszych! Złota siódemka: Czyli ulubieńcy 2011 roku.

Autor: chodzpomalujmojswiat o wtorek, stycznia 03, 2012
Bez zbędnego wstępu przejdę do moich ulubieńców roku:

1. Peeling cukrowy Dax Cosmetics marcepanowy.
Uwielbiam! Za zapach, działanie, konsystencję.
2.Balsam do ust Tisane.
Za to, że nigdy nie miałam tak gładkich i nawilżonych ust zanim nie zaczęłam używać tego produktu.
3.Wibo diamentowa siła. Odżywka do paznokci.
Przyznam się szczerze,  że w notce uznałam go za bubel. Jednak po dłuższym używaniu, stan moich paznokci się poprawił. Teraz używam go regularnie, również jako lakier bazowy i nawierzchniowy. Sprawdza się świetnie!
4. Garnier Mineral. Dezodorant Active Dry.
Najlepszy dezodorant jaki miałam do tej pory, naprawdę sprawdza się u mnie w stresujących sytuacjach. Nie brudzi ubrań i nie gryzie się z zapachem moich perfum.

5. Puder transparentny, sypki My Secret.
Odkąd w końcu dorwałam go w szafie My Secret jest moim ulubionym kosmetykiem do wykończenia makijażu. A moja twarz jest zmatowiona przez kilka dobrych godzin.


6. CK ONE.
 Mój ulubiony zapach 2012, idealnie pasuje do mnie, zarówno na dzien jak i na wieczór.

7. Essence Stay with me! Błyszczyk do ust.
Bardzo je lubię za trwałość, intensywność koloru i zapach. Miałam już kolor My Favorite Milshake, a teraz używam Kiss Kiss Kiss

A Wam któryś z tych produktów również przypadł tak bardzo do gustu jak mi? A może na odwrót: któryś z nich to jednak klapa?

12 komentarze:

procentova on 3 stycznia 2012 16:13 pisze...

Tak jak Ty bardzo lubię ten antyperspirant :)
Jest świetny :)

O. on 3 stycznia 2012 16:28 pisze...

mam ochotę kupić ten sypki puderek i chyba jednak się skuszę :):



zapraszamy do nas:*

mala9mi on 3 stycznia 2012 16:30 pisze...

Błyszczyki Essence są świetne.No i CK one.Miałam go kiedyś i zastanawiam się czy nie kupić znowu, na lato bo ostatnio zbieram te wszystkie |stare| perfumy, których kiedyś używałam.

Kasia kateblond.pl on 3 stycznia 2012 19:04 pisze...

a ile kosztuje ta odżywka z wibo? bo zastanawiam się czy kupić tą czy tą z eveline;)

Wera on 3 stycznia 2012 20:11 pisze...

dax cosmetics musze sobie kupić

almitily on 3 stycznia 2012 21:46 pisze...

musze rozejrzeć się za balsamem Tisane, przydałby się mi teraz :)

chodzpomalujmojswiat on 3 stycznia 2012 21:48 pisze...

odżywka kosztuje niecałe 7zł :)

Obsession on 4 stycznia 2012 07:40 pisze...

lubię peeling cukrowy i błyszczyki essence :)

Magdalena on 4 stycznia 2012 11:14 pisze...

Muszę zaopatrzyć się w ten peeling cukrowy - uwielbiam marcepan :)

PureMorning on 4 stycznia 2012 12:50 pisze...

Też lubię ten balsam do ust :))

Anonimowy pisze...

parę z tych rzeczy mam w planach kupić ;))


Pozdrawiam i zapraszam! :)

mintelegance89 on 4 stycznia 2012 20:34 pisze...

dwa pierwsze kosmetyki to strzał w dziesiątkę !
co do reszty to nie wiem, bo jeszcze ich nie miałam :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos