poniedziałek, stycznia 23, 2012

Moja biżuteria sztuczna i jej przechowywanie

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, stycznia 23, 2012
Dawniej namiętnie kupowałam kolczyki, było ich tyle, że ciężko policzyć. Obecnie bardzo rzadko je sobie sprawiam, kupuje czasem jeśli coś bardzo mi się spodoba, albo jeśli wybieram się np. na ślub i nie mam nic, co będzie pasować do sukienki.

Swoje skarby trzymam w pudełku, kupiłam je w Biedronce. Wiem, że to nie jest najlepszy sposób na przechowywanie (bo wszystko się plącze, gubi w czeluściach pudełka) ale obecnie nie mam innej możliwości.
Dodatkowo niektóre kolczyki i wisiorki mam powkładane w takie kolorowe woreczki (można je kupić w Empiku): w czerwonym są wisiorki, w niebieskim drobne kolczyki a w czarnym duże, wiszące kolczyki.
Kolejne zdjęcie to zbliżenie na pierścionki, których raptem mam 5 (a dokładnie 6 bo jeszcze sówka z Ebay, ale gdzieś się zapodziała :)), wszystkie zakupione są w sieciówkach bądź na Ebay i mimo potraktowania ich lakierem do paznokci zaraz po zakupie, brzydko brudzą palce :(

A tutaj moje duże, okrągłe kolczyki, kiedyś bardzo takie lubiłam, obecnie jestem fanką małych i najlepiej wkrętek, więc te leżą sobie i czekają :)
Jeszcze zbliżenie na moje broszko-kwiatki (strasznie lubię takie rzeczy: na włosy,przypięte do bluzki, marynarki, sukienki) a także kilka wybranych przeze mnie kolczyków w wersji mini :)
Ostatnie zdjęcie to wisiory. Również nie mam ich za wiele, uwielbiam  zegar (wspominałam już o nim w notce)
Reszta nieobfotografowanej biżu leży sobie w pudelku.
Większość z tych rzeczy jest już pewnie niedostępna (ja swoje ostatnie kolczyki kupiłam chyba w wakacje...) ale jeśli będziecie miały pytania z jakiego sklepu pochodzą, na pewno napiszę.
Jak Wam się podoba mój zbiór? :)

Jeśli chodzi o biżuterię srebrną (złotej nie mam) to posiadam tylko 2 bransoletki i kolczyki, ale może kiedyś poświęcę jej osobną notkę.

6 komentarze:

Karola on 23 stycznia 2012 10:01 pisze...

Fajne te kolorowe woreczki:)
Ja biżuterię sztuczną trzymam pojedynczo w woreczkach strunowych

Unknown on 23 stycznia 2012 13:59 pisze...

uwielbiam bizuterie a zwlaszcza kolczyki kocham kolczyki ;)

Wera on 23 stycznia 2012 13:59 pisze...

fajnie, ja nie mam biżuterii, tylko obrączka i zaręczynowy:)

Anonimowy pisze...

Super masz jej sporo piękne pierścionki aż mnie naszła ochota na kupienie jakiegoś pierścionka:D

Mandy on 23 stycznia 2012 17:17 pisze...

ja mam trochę ale ogól noszę tylko dwa małe pierścionki i łańcuszek :)
Zapraszam do mnie

Kolorowy Pieprz on 23 stycznia 2012 18:38 pisze...

nie mam duzo sztucznej bizuterii ze względu na uczulenie, ale musze zadbac o przechowywanie bo żal patrzec na moje zbiory:)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos