poniedziałek, stycznia 16, 2012

Marchewkowy ASTOR Fash'n STUDIO (104)

Autor: chodzpomalujmojswiat o poniedziałek, stycznia 16, 2012
Lakier ten dostałam w prezencie gwiazdkowym. Jest to jak dla mnie typowo jesienny pomarańczowy kolor, który od razu skojarzył  mi się z jednodniowym sokiem marchewkowym ;)
Cóż, trzyma się ok 3-4 dni na paznokciach, nie odpryskuje, a powoli się ściera. Ma pędzelek podobny do lakierów MIYO- cienki, niezbyt długi. Jeśli chodzi o aplikację to niestety ma tendencję do smużenia, dlatego trzeba się trochę pomęczyć, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt.
Nie wiem niestety nic więcej, o tej serii lakierów Astora, ale wydaje mi się, że to nowsza albo starsza(?) wersja kolekcji MIKADO, którą kilkakrotnie widziałam w Rossmanie (te lakiery leżą zawsze w takiej miseczce w szafie Astora).

Podsumowując: idealny nie jest, ale uwielbiam go za kolor i to on gości ostatnio najczęściej na moich paznokciach ;)

PLUSY:
-kolor
-trwałość (bo lakier trzymający się u mnie do 4 dni to naprawdę cud)
-cena (na paatal.pl kosztuje ok 4zł)

MINUSY:
-smuży
-trzeba się trochę nagimnatyskować przy malowaniu

Zdjęcie jest trochę ciemne i kolor minimalnie różni się od rzeczywistego.

4 komentarze:

ankas on 16 stycznia 2012 11:33 pisze...

Ja ostatnio przetestowałam lakier z Astora quick'n go! I jest ekstra, polecam:)

Anonimowy pisze...

Z astora to ja jeszcze lakieru nie miałam ...piękny kolorek lubię takie soczyste:)

Taml on 16 stycznia 2012 14:52 pisze...

szkoda, że nie widać dokładnego kolorku :(

sauria80world on 16 stycznia 2012 16:47 pisze...

pokaż na pazurkach :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos