środa, stycznia 18, 2012

Zielono Mi ! 260 Green Grass od Rimmela

Autor: chodzpomalujmojswiat o środa, stycznia 18, 2012
Ten lakier to już mój ostatni gwiazdkowy prezent. Zielona trawa pochodzi z serii I love lasting finish.
Zaznaczę, że lakier zapakowany był w  folię, co jest dowodem na to, że nikt go jeszcze nie odkręcał ((tak mi sie chociaż wydaje :))Kolor jest intensywny (akurat mój aparat uchwycił go w 100%), trawiasty, jak dla mnie bardziej na wiosnę i lato,dlatego miałam do tej pory tylko raz pomalowane nim paznokcie.
Nakłada się dobrze, nie smuży, do pełnego krycia potrzebujemy dwóch warstw.
Pędzelek standardowy (może ciut grubszy niż MIYO).
Schody zaczynają się przy trwałości. Tylko 2 dni...W końcu to LONG LASTING nail colour i do czegoś go zoobowiązuje.
Chociaż ja radziłabym kupić go i wypróbować, moje paznokcie są strasznie kapryśne...
Za 8ml na paatal.pl zapłacimy ok 5zł. Nie mam pojęcia jaka jest jego cena standardowa w drogeriach.


Znalazłam równiez w sieci (zdjęcie pochodzi ze strony stylistka.pl) warianty kolorystyczne tej kolekcji lakierów i nawet jeśli odcienie są przekłamane (to zresztą widać przy zieleni) fuksja i róż po prawej strony są dla mnie idealne! :)

2 komentarze:

sauria80world on 18 stycznia 2012 20:05 pisze...

uwielbiam Rimmelki, ale z serii Pro

Unknown on 19 stycznia 2012 02:53 pisze...

mam miętusa z tej serii ale jeszcze nie próbowałam ;) przypomniałaś mi o nim :)

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos