sobota, stycznia 21, 2012

O peelingu gruboziarnistym z Perfecty

Autor: chodzpomalujmojswiat o sobota, stycznia 21, 2012
Ostatnio zauważyłam u siebie suche skórki w okół nosa i na policzkach. W ferworze nauki i zaliczeń moja twarz była przesuszona i  szorstka . Poszłam więc do Rossmana by kupić peeling z Perfecty, używałam już go kilka razy i byłam naprawdę zadowolona. Pamiętam tylko, że zawsze brałam wersję drobnoziarnistą (ze względu na męcznie twarzy antybiotykami i silnymi lekami, raczej nie stosowałam nic silnejszego w działaniu). Tym razem wzięłam obie wersje. Dziś recenzja peelingu gruboziarnistego.


Produkt przeznaczony jest do cery tłustej i mieszanej ( a moja mieszana jednak jest: strefa T to mały koszmar).

WYDAJNOŚĆ:
10ml (saszetka) myślę, że spokojnie starczy na 2-3 razy. Peeling należy wykonywać 1-2 razy w tygodniu.
ZAPACH:
morski, bardzo przyjemny
KONSYSTENCJA:
 zielona maź z dość dużymi drobinkami orzecha włoskiego. Dobrze się nakłada i spłukuje.

SKŁAD:
drobinki z orzecha włoskiego- usuwają martwy naskórek
minerały morskie i witaminy A,E,B5 - wspomagają barierę ochronną skóry
alantoina- łagodzi podrażnienia
miód z dzikich kwiatów- odświeża cerę i nadaje ładny koloryt

Należy na umytą skórę twarzy nałożyć peeling, masować ok 1-2 min. a następnie spłukać wodą.
Drobinki są dość ostre, a moja skóra była lekko zaczerwieniona, ale dosłownie przez chwilę. Wydaje mi się, że dla bardzo wrażliwej i delikatnej skóry, może być zbyt mocny.

EFEKT: 
skóra jest miękka, delikatna, znika problem skórek, oczyszczona i na pewno lepiej wchłania inne produkty kosmetyczne. (Dlatego ja często używam najpierw peelingu, a potem nakładam maskę)

REASUMUJĄC:
Najlepszy peeling kosmetyczny z drogerii jakiego używałam. Faktycznie dość ostry i nie nadający się do wszystkich rodzajów cery, ale działanie bez zarzutu!

W Rossmanie saszetka 10ml kosztuje 1,59

Którą wersję wolicie: drobno czy gruboziarnistą? :)

10 komentarze:

zoila on 21 stycznia 2012 09:41 pisze...

Może wypróbuję, choć boję się gruboziarnistych peelingów

chodzpomalujmojswiat on 21 stycznia 2012 09:44 pisze...

ja też się bałam, bo moja twarz jest wyjątkowo kapryśna. Ale tak gładkiej skóry dawno nie miałam

Odyseja on 21 stycznia 2012 09:52 pisze...

Uwielbiam ten peeling!

MissTurqouise on 21 stycznia 2012 10:11 pisze...

można też kupić wersję 150ml za około 13zł. w rossmanie ostatnio były a napewno są w naturach. pozdrawiam

kosmetoholiczka_1919 on 21 stycznia 2012 10:43 pisze...

Mialam wszystkie 3 peeligi Perfecty w saszetkach i najbardziej lubie drobnoziarnisty, poniewaz jest bardziej zelowy i delikatniejszy dla mojej skory ;)

Anonimowy pisze...

Jeszcze nie używałam:)

Unknown on 21 stycznia 2012 13:51 pisze...

uzywałąm kiedys jest dobry na prawde:))

Kasieńka ;) on 21 stycznia 2012 16:20 pisze...

Muszę w końcu spróbować tego peelingu, bo słyszałam wiele dobrych opinii na jego temat. :)

sauria80world on 21 stycznia 2012 20:25 pisze...

uwielbiam peelingi Perfecty! :)

Dorota on 21 stycznia 2012 23:04 pisze...

Mam z tej serii drobnoziarnisty i jest po prostu rewelacyjny!

Prześlij komentarz

Flickr

 

Chodź pomaluj mój świat Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos